headerimg
  •  

    Bestellen

  • Ik heb de verkeerde gegevens ingevuld tijdens de bestelling/offerteaanvraag.

    Lekker handig!, Geef ons even een belletje en we maken het in orde.
    Daan 06 24 85 36 27
    Eddy 06 51 93 73 82
    Dominique 06 34 93 59 86
    Showroom/Repairshop 070 3220540

  • Er gebeurde iets tijdens de bestelling, en het was niet mijn fout!?

    Dan willen we graag weten wat er precies gebeurde zodat we het voor nu en de volgende keer kunnen oplossen.
    Mail ons even op info@kitecare.nl of bel naar:

    Daan 06 24 85 36 27
    Eddy 06 51 93 73 82
    Dominique 06 34 93 59 86
    Showroom/Repairshop 070 3220540

  •  

    Betalen

  • Betalen met iDeal

    Bij het betalen met iDeal maak je gebruik van het normale internetbankieren bij je eigen bank.
    Bij de iDealbetaling kunnen wij gelijk zien dat er betaald is, en wordt je pakket of gerepareerde kite dezelfde dag nog klaargemaakt voor verzending.

  • Met een overboeking betalen

    Als je het geld via overboeking naar ons overmaakt niet vergeten het factuurnummer te vermelden.
    Wij verzenden het pakket/ de gerepareerde kite als het geld op onze rekening staat, dit kan soms 4 dagen duren.

  • Contant of met pin betalen

    Als je je producten op komt halen, kun je bij ons contant (liefst gepast) betalen.
    Ook kun je in onze repair shop internetbankieren. (neem zelf je E-dentifier mee).

    Onze repairshop is in Scheveningen:

    Kitecare
    Badhuisstraat 14-16
    2584 HK Den Haag

    Bel ons even van tevoren om er zeker van te zijn dat we aanwezig zijn om je te ontvangen:

    Showroom 070 3220540
    Daan 06 24 85 36 27
    Eddy 06 51 93 73 82
    Dominique 06 34 93 59 86
    Showroom/Repairshop 070 3220540

  •  

    Verzending

  • Wat zijn mijn verzendkosten?

    Verzending PostNL € 6.75,-

  • Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling of gerepareerde kite geleverd wordt?

    Bestelling:
    Wij streven ernaar om het bestelde product de dag van bestelling nog op te sturen. 
    Is het product voor het 16:00 besteld en met iDeal betaald, dan kun je er vanuit gaan dat hij de volgende dag of de dag erna bezorgd wordt.
    Mocht er een langere levertijd op je bestelling van toepassing zijn, dan nemen wij meteen na de bestelling contact met je op.

    Reparaties:
    Vanaf het moment van ontvangst van de kite neemt de reparatie maximaal 3 werkdagen in beslag. Bij grote drukte kan het zijn dat een reparatie iets langer op zich laat wachten. In dit geval nemen we altijd contact met je op!

    Al onze pakketten worden verzonden met TNT en zijn verzekerd tegen transportschade. 

  •  

    Levertijd + Retour

  • Ik heb met iDeal betaald maar mijn bestelling of gerepareerde kite is nog steeds niet binnen?

    Voor onze maximale levertijden verwijzen we je graag door naar bovenstaande vraag.

    Mocht je gerepareerde kite of bestelling ondanks de door ons beloofde levertijden niet geleverd zijn, mail of bel ons even en vraag naar de Track & Trace code.

  • Geld is overgemaakt, maar ik heb nog geen spullen

    Houd er rekening mee dat het 4 dagen kan duren voordat wij op onze bankrekening kunnen zien dat je betaald hebt, Wij sturen pas op als het geld bij ons binnen is.
    Een snellere optie is natuurlijk betalen met iDeal.

  • Ik heb een verkeerd product ontvangen

    Stuur ons een email naar info@kitecare.nl met wat er verkeerd is geleverd en wij nemen contact met je op hoe het omgeruild kan worden.

  • Het product is in orde, maar ik wil toch ruilen

    Dat kan tot 14 werkdagen na aankoop, je kunt het product omruilen, of het aankoopbedrag minus de eventuele verzendkosten terug ontvangen.

    Het product mag niet gebruikt zijn of, in originele verpakking en in ongebruikte staat.

  • Hoe moet ik mijn product terug sturen?

    Je kunt je product opsturen naar:

    Kitecare
    Badhuisstraat 14-16
    2584 HK Den Haag

    Zorg ervoor dat het product tijdens de verzending voldoende verzekerd is, want je bent zelf verantwoordelijk dat het product onbeschadigd bij ons aankomt.

    Het product mag niet gebruikt zijn of, in originele verpakking en in ongebruikte staat.

  • Wel of niet op voorraad?

    Als een product op voorraad is wordt deze zo snel mogelijk naar je verzonden.
    Als het product dat je besteld hebt niet op voorraad is, zullen we dit zo snel mogelijk laten weten met de bijbehorende verwachte levertijd.

  •  

    Garantie + Productzorg

  • Hoe lang en wat is de garantie op mijn product of kite reparatie?

    Producten uit de webshop:
    Op al onze producten zit 2 jaar garantie op fabrieksfouten en gebreken die de producten niet mogen vertonen bij normaal gebruik.

    Reparaties:
    Wij hebben vertrouwen in onze reparaties en staan daarom standaard 6 maanden garant voor eventuele schade aan onze kite reparaties.

  • Zorg voor je product

    Hoe houd ik mijn kite in goede conditie?

    - Leg je kite niet te lang in de zon, UV-licht is schadelijk, en daarbij horen kites niet te liggen, maar te vliegen!
    - Laat je kites niet op het strand klapperen.
    - Zorg dat je kites altijd helemaal droog zijn als je ze voor langer dan een dag inpakt.
    - Houd je kite af en toe tegen het licht, zo ontdek je kleine beschadigingen voordat ze grote schades worden.

  • Verzekering?

    Alles kan stuk, en niet alles is altijd garantie.
    Daarom kan het verstandig zijn om je materiaal te verzekeren tegen schade door gebruik.
    Dit kost vaak maar een paar euro per maand en kan je een heleboel geld schelen als het nodig is.
    Voorbeelden van verzekeringen zijn:

    - Sportzekerpolis

  •  

    Privacy + Content

  • Wat doen jullie met mijn gegevens?

    We sturen je spullen op, verder laten we je met rust.
    Je e-mailadres blijft bij ons wel bekend voor als de fabrikant verlangt dat alle klanten worden ingelicht wegens een urgent garantiegeval.

  • Hoe zit dat met die nieuwsbrief?

    Als je aanvinkt dat je een nieuwsbrief wilt, krijg je zo nu en dan (ongeveer 8x per jaar) een overzichtelijke update in de mail.
    Hiermee houden we je op de hoogte van de laatste nieuws, testdagen en productnieuwtjes van Kitecare.

  • Over onze content

    Zelf geschreven
    Onze content wordt door onszelf geleverd, dit houdt in dat wij natuurlijk onze uiterste best doen om jullie de beste teksten, de beste foto’s en de beste reviews te geven.
    Ondanks alle aandacht kan er natuurlijk altijd een foutje insluipen, daarom kun je aan onze content geen rechten ontlenen. 

    Copyright
    Wij nemen onze producten en jullie serieus door de producten te testen voordat we advies geven of teksten schrijven voor de website.
    Wij vinden het daarom niet netjes en het is tevens verboden als andere partijen onze content gebruiken zonder toestemming, in het geval van copyrightschending zullen wij daarom ook direct een factuur sturen.

  •  

    Repair Shop

  • Liever zelf ophalen?

    Dat kan!
    Je kunt de bestelling of gerepareerde kite ook ophalen bij onze showroom/repairshop, 7 dagen per week en dus ook 's avonds!

    Bel voor een afspraak, want wij hebben geen vaste openingstijden.
    Onze repairshop is in Scheveningen met voldoende parkeergelegenheid:

    Kitecare
    Badhuisstraat 14-16
    2584 HK Den Haag

    Daan 06 24 85 36 27
    Eddy 06 51 93 73 82
    Dominique 06 34 93 59 86
    Showroom/Repairshop 070 322 05 40

  • Onze gegevens

    Kitecare V.O.F.
    Badhuisstraat 14-16
    2584 HK Den Haag

    Eddy 06 51937382
    Daan 06 24853627
    Dominique 06 34 93 59 86
    Showroom/Repairshop 070 3220540

    www.kitecare.nl 
    info@kitecare.nl 

    Rekeningnr: 1724.19.069 Rabobank
    KVK Nr: 56084137
    IBAN Nr: NL56RABO0172419069
    BIC code: RABONL2U